Pages

Saturday, March 14, 2015

my birthday ~~ weeeee ~

Assalamualaikum ~
dah lama tak buka blog ni ~ hahaha
bila start malas tu kan, memang susah ~ haha
okay nak citer sikit pasal birthday hari tu, dah hampir sebulan yang lalu, haha
yelah my birthday fall at 27th february ~ heeeeee
thanks you all yang wish kat titewww~ haha
aku sebenarnya tak kesah sangat orang ingat birthday aku, sebab aku ni susah nak ingat birthday orang lain, hahaha
memory problem ~ nama pun aku susah sikit nak ingat ~ muehehehe
thanks for my roommates dan jugak kawan form 6 dulu yang sudi kenakan aku, hahhaha.
Jadi Qu Puteh aku malam tuh, putih melepak kauuuuuuuuuuu ~ hahaha
and the cake, so pretty ~ and deliciousssssssssss ~ haha
vanilla ! I lovin' it ! haha
and thanks for my mother to give birth to me ~
I will try my best to help others,
I wanna see people around me smile ~ 
wake up and smile :)

No comments:

Post a Comment