Pages

Sunday, November 16, 2014

Extrovert Problems, aku punya problem ??

Assalamualaikum ~
tengah layan BuzzFeed punya video ada pulak yang terkena batang hidung sendiri ~ bahahaha. Nak tergelak semua yang diorang list tu semua aku pernah alami. haha. Kadang-kadang aku macam introvert jugak, suka menyendiri, but most of the time I'm extrovert. hahahahaha. Tapi tak lah sentiasa bercakap, aku bercakap banyak dengan orang yang aku rapat je. hoho.

video ni yang buat aku sentap, hahahaha.
1. People think you are flirting ~
ah haaaaa ~ ya, pernah alami.... haha. Masa kem form 6 hari tu masa tengah duduk dalam kumpulan aku duduk bersebelahan dengan kawan lelaki aku, kawan je. Kitorang memang rapat, rapat..., rapat gitu-gitu je, tapi oleh kerana kitorang duduk bersebelahan, memang nampak rapat sangat kitorang duduk, abang faci tuh ingat kitorang couple siap tanya tempat tinggal kitorang, aku dengan kawan aku tu. Oh well bukan sengaja duduk rapat, hampa yang suruh duduk kat situ, kitorang duduk je lah, dah jumpa kawan kat sebelah ape lagi sembang lah. haha.

2.You can't help talking during movies
oh yaaaaaaa ~ this is me ~ bahahahahaha. Kalau tengok wayang yang aku tak berapa nak minat macam ni lah. NON-STOP talking. bahahahaha. Kalau aku tengok wayang sorang-sorang baru senyap, sebab tak ada kawan nak cakap. haha.

3. You lack an inner monologue
haha. Kadang-kadang, tak dapat dinafikan, walaupun tak ada kawan masa tu, jalan sorang-sorang rasa nak jugak bercakap. hahaha. Kadang-kadang tak sengaja terkuat cakap. haha.

4.Headphones are your enemy
kadang-kadang... aku pun dengar lagu jugak. hahaha. Tapi bila tengok video ni aku paham perasaan perempuan tuh. hahahaha. Pernah jugak alami, nak bercerita atau bercakap dengan kawan kat sebelah tapi masing-masing pakai headphone macam mana nak cakap dengan diorang ~

5.You say "yes" to everything
ni pun tak dapat dinafikan, haha. Rasa susah nak cakap "tidak", "tak" nak jugak cakap "ya" kat semua. Kadang-kadang cipta macam-macam alasan nak cakap "tak" tapi hakikatnya orang tak kesah pun. huuuuuuuuuu ~

6.You can't deal with silence
apa yang dalam video tu sama lah macam aku pernah alami ~ hahaha

tapi tak semestinya extrovert ni jenis cakap memanjang tak kira masa, kalau aku, aku masih tau jugak masa-masa yang sesuai nak bercakap, bergurau atau serius. Tapi sebolehnya aku tak nak serius. hahahahaha.

~ the End ~

No comments:

Post a Comment