Pages

Thursday, November 7, 2013

annual lunch this saturday ? haha

assalamualaikum buat pembaca sekalian..hoho
tajuk kali ni menjadi isu panas buat girls kat sekolah..., biasa laaa girls katakan.. kengkawan aku masing-masing dah ada baju nak pakai.., ada yang pakai dress, ada yang nak pakai jubah dan baju kurung... aku lak tak tau nak pakai apa... aku pun naik pening dah ni... tema buat pra-u atas merah-pink...aku fikirkan baju tu mesti sesuai dengan tudung ~ tengok-tengok almari.., baju merah aku ade ciput dan aku pernah pakai kat sekolah & raya dengan kengkawan~ kalau dah perempuan ni kan.., rasa macam tak best laaa nak ulang tayang.. ye la majlis ni kira majlis perpisahan la kan, buat yang special la sikit...last week aku ingatkan nak beli dress online tapi aku nak share dengan akak aku(no money laaaa~) tapi tak buat kata putus sampaikan aku rasa kalau aku tempah pun mesti sampai hari ahad... hahaha.. memang geram jugak akak aku ni, cakap la dress tu tak cantik ke ape ke boleh keluar pi bandar cari baju... adoihai ~ yang menjadikan aku tak keruan kengkawan aku ramai yang beli baju baru ~ hahhahaha... masing-masing beli jubah... tu yang jealous tu ~ aku pun nak jugak ~ hahhaha
tengah aku korek-korek almari aku terjumpa pulak blause(that belonging to my sis, lemme borrow it ~ hhaha)... macam ok jer... hhehe.. color hijau turqoise.. tapi kalau match kan dengan tudung merah/pink cantik lak... hehhehe... boleh la ni... cuma jadi masalah lak takde skirt/pant... satu lagi problem ~ adoihai.., nasib baik la exam sambung minggu depan, boleh la fikirkan pasal baju bagai ~ hahha
*sensei ~ boleh tak I ikut tema kat tudung&kasut je? dua tu je yang warna merah ~ hahhaha

teringin baju ni ~ ni kat blog Hazanis... cantik dia pakai ~ hihi

No comments:

Post a Comment