Pages

Tuesday, November 5, 2013

beg tote ?

tote bag is simple but cute and unique :)
assalamualaikum ~ hihi
hari ahad lepas aku ade tengok tv9 Safiyya ... diorang ade siarkan crafter buat tote bag... aku agak terpikat ~ ahahhaha.., aku suka melukis & lukis benda comel-comel ~ hehe.., kira naive art la tu kan ~ hhaha.. macam-macam corak orang tu buat ~ aku pun teringin ~ dia guna marker & akrilik.., aku pun reti jugak guna akrilik tu.., hari tu buat pbs seni guna akrilik...tapi aku taktau mana nak cari beg kanvas.. hurm.., aku ni bukan kaki jalan nak survey bagai... aku tengok online lak diorang jual dalam kuantiti yang banyak... urmm..., aku fikir nak buat ni lepas exam kat labuan...lepas exam aku stay kat rumah abang aku kat labuan(jadi babysitter anak abang aku), so aku fikir sambil2 jaga tu kan buat la beg tote ni..., comel kan... hihi..., lagi satu aku lupa macam mana nak cari pemati warna2 kat beg tu... haha.., nanti aku nak bincang dengan cikgu seni aku ~ hihi
*excited nak buat* \(^3^)/

No comments:

Post a Comment