Pages

Sunday, November 10, 2013

notebook rosak lagi ?

Assalamualaikum buat yang sudi membaca ~
dah satu masalah selesai datang pulak satu masalah lain...aku memang rasa pelik & ajaib + memang gila habis... macam mana notebook aku rosak ni ~ aduhhh.., dah la hari tu kena bayar 248 hinggit(tauke kedai tu kurangkan 2 hinggit jerr, so stingy~ ;P ) 


aku pakai bende ni, 1Malaysia punye...
yang rosak sebelum ni pasal rosak skrin + ribbon.. mahal ouhh... ayah aku pun cakap baik beli yang baru, (aku dapat time form 5, 2 tahun yang lalu~ ) kalau ayah aku dah cakap macam tu ok jugak, tapi aku ada presentation nak kene buat dan wajib ( kalau xbuat gagal la pbs pengajian perniagaan aku)..., semua maklumat kajian aku dalam nitebook tuhh... terpaksa lah bayar ~ huhu.. kali ni lak notebook aku dihempap tilam yang boleh tahan berat... aduhh.. boleh pulak aku letak kat bawah time tu, then aku baring-baring kat atas katil...,aku biarkan notebook tu terpasang dan main lagu.., tengah aku nak tertidur tiba-tiba bunyi kuat menghepap.., terkejut gila aku, ingatkan apa la tadi... rupa-rupanya tilam terhempap lantai..., aku pelik kenapa pulak notebook aku masih mainkan lagu (dalam otak aku notebook aku tertutup, hahha), rupa-rupanya notebook aku tekangkang (?) ... agak tergamam aku... macam tak percaya ~ biar betul ni, dah tak boleh bawak kemana-mana lagi notebook ni, dah terkangkang (?)... takut aku nak tutup ~ hahhaha... dah la rasa geram ni tak habis lagi, notebook aku rosak lak..., tapi nasib baik masih hidup + berfungsi macam biasa ~ LOL... pengalaman paling kelakar+mengarut+macam tak percaya ~ hhahaha..
aku baru plan nak mengadap movie-movie yang aku ambik dari kawan aku & citer running man kat kawan aku kat labuan nanti..., tapi jadi begini la pulak ~ hurm ~
#agak-agak kalau aku tuntut balik kat ayah aku.., ayah aku belikan laptop baru tak ? hahha.., aku takut kene marah jer ~ huhu

No comments:

Post a Comment