Pages

Friday, November 15, 2013

dah habis sekolah ? what ?

Assalamualaikum ~ 
hari ni (tadi) last sekolah ? for real ? entah kenapa aku masih tak percaya dengan statement tu. memang tadi hari terakhir sekolah, tapi kenapa aku tak rasa apa-apa ? doshite ?? haha.., mungkin dalam kepala otak aku, "aku datang sekolah lagi, exam belum habis lagi, nak hang out lagi, so rilek laaa.." perhaps ? haha.. nak nangis tak dapat jumpa lagi kawan-kawan & cikgu-cikgu pun takda, feeling tu tak ada.. kenapa agaknya ... haha.., aku pun sempat main game, dok ketawa sana sini.. haha..kursus pasal frog ape tah, untung la budak-budak sekolah sekarang, dah boleh fokus lebih dalam kelas, cikgu ajar pakai pc jer, haha, buat latihan secara online.., pakai frog ape tah.., memang bagus lah..hhaha.. anyway back to the story.., to my dear friends.., u all so crazy..., haha.. mintak aku edit gambar bagai...haha, kalau aku rajin aku edit ~ haha
babai ~ huk huk

No comments:

Post a Comment