Pages

Wednesday, November 27, 2013

Exam ? It's already done !

Assalamualaikum buat pembaca yang sudi membaca, hoho.
 I'm gonna fly to Sabah ! wahahhaha.. LOL.. 25 hb & 27 hb aku exam dan 28 hb terbang. Macam pelik jer. haha. Ni semua family akak aku punye plan, diorang memang suka jalan. Memang untung dapat abang/kakak yang suka berjalan. Kita pun boleh tumpang sekali ~ haha (sebab aku tolong jaga anak diorang, hihi)..  back to the story, pasal exam aku.. memang berani tahap gaban. sehari nak exam baru buka buku, tak gila tu ? nasib baik la ulangan masih ingat sikit-sikit yang dulu-dulu punye. Yang 25hb aku ulang teori seni visual. Boleh tahan sesal aku mengulang ni, nak hadap buku  memang perit, tak terkata ! terutamanya mengulang pengajian am(27hb), yang buat graf pulak tu, apa yang telah aku buat. Yang menggerunkan aku time seni tu pasal aku nervous pasal result seni aku nanti.., terfikir "naik ke tak gred aku?", "malu la aku kat adik-adik pra u bawah malulah kalau aku dapat gred rendah dari diorang" dll.. memang berdebar macam first time exam, haha. yang aku pelik kenapa tanda aras(yang warna hitam belah kiri kertas soalan) ulangan berbeza dengan penggal 1, kenapa ? ada beza ka ? hha.. yang pengajian am lak pasal graf, kenapa kawan-kawan aku buat graf bar ? bukan graf garis ke ? ye la ade 5 tahun, dan 1 tahun ade empat negeri, takkan nak buat satu-satu, nak cakap graf kompenen  soalan tu tak sebut pasal jumlah... sudahhhh ~ siap yakin tu graf bar kompaun.. time aku buat aku terfikir, walaupun soalan MPM agak berputar belit, tapi diorang takkan buat graf tu kelihatan pelik. So, aku tak nak fikir panjang-panjang terus buat graf garis, kira masa buat graf tu masa tinggal 25-20 minit lagi nak habis, memang nervous gila, berketar-ketar tangan buat.. haha.. kelakar.. biasa buat esei sampai tangan lenguh, kali ni buat graf sampai tangan berketar.. haha..lepas exam pengajian am tu memang rasa gumbira ~ ha nak mengadap buku rujukan lagi..haha.. dah habis exam .. kena kemas barang pulakk ~ aduhh.. benda paling leceh nak di buat.. aku memang tak suka sebenarnya.., tapi nanti mesti meyesal tak bawa tu  lah ini lah.. haha.. ade lah barang tertinggal bagai ~ haha.. ni pun aku kena tinggal kat labuan jadi babysitter anak abang aku..so bawak la segala harta aku.. haha..ingat nak bawa novel banyak-banyak.. tapi tak muat lak.. haha..novel yang aku belum habis baca boleh la aku habis kan .. hehe.. buat kengkawan aku yang ambik  kertas pengajian perniagaan petang ni dan sejarah isnin depan.. good luck.. sejarah tu.., jangan main-main ~ haha.. buat yang ambil kertas bahasa melayu hari ini.. tahniah ! anada telah merdeka ! kah kah kah

No comments:

Post a Comment