Pages

Tuesday, November 5, 2013

mengajar budak ? huhuhu

assalamualaikum ~ huhu
sakit jiwa jugak aku mengajar anak buah aku ~ aku taip ni pun depan diorang... bukannya diorang paham pun apa aku taip ~ hahhaha

situasi aku lebih kurang sama dgn matluthfi  yg mengajar
kanak-kanak riang~ haha
kalau budak sekolah rendah tu rasanya senang sikit, sebab diorang dah kenal huruf & dah boleh baca... ni asyik nak mengeja ~ nak mengajar dok main2,ketawa bagai  tah apa2 ~ uwaaaaaaaaaa~
oleh kerana anak akak aku, sabar je laaa... dah lari keluar tapi kemudian masuk semula bilik aku mintak ajar lagi ~ *blank face*
hahahhaha... pelik betul anak buah aku ni, cepat betul dia lupa, aku baru je sebut kemudian aku tanya balik dah lupa ~ OMG ! memang dugaan betul lah mengajar kanak-kanak ni..., aku rasa cikgu yang mengajar kanak-kanak mengenal huruf & membaca lagi hebat, sebab nak tahan sabar sikap budak-budak ni yang asyik main-main... huhu.. nasib baik la tak tinggal serumah dengan anak buah aku ni...sakit jiwa aku ~ hahhaha

No comments:

Post a Comment