Pages

Monday, November 4, 2013

sampai hati ~ huhu

assalamualaikum buat pembaca post ini ~ haha
apa punya tajuk la ni.. hhaha.. ye laaa orang bersusah payah menghasilkan lukisan dia boleh cakap orang lain yang buat... tak ke sedih kita yang melukisnya ~ huhu
semalam nak cari mood study, aku melukis la dulu(rendering lukisan yang dulu2), then aku keluar bilik kejap, time aku masuk bilik semula aku tengok akak aku meneliti lukisan aku .., hak hak.., boleh dia tak percaya semua tu lukisan aku... adoihai ~ susah tau buat, kau cakap orang lain yang buat ~ how dare you ~ hahahha 
same la time aku bawa(ke sekolah)pasta yang aku masak sendiri.., tapi dengan sos prego...hehe.. kengkawan semua macam tak percaya... ok.., aku nak citer sikit, aku ni bukan nya reti buat sos pasta ponn..., aku pakai sos prego tak payah la kecoh bagai ~ hahahhahaha... aku memang cakap la masak pasta dengan sos prego memang senang giler-giler ~ hahhaha.. aku pernah test masak pasta campur dengan sardin.., ok jugak.. masih boleh dimakan ~ hehe... well.., aku ni memang suka melukis tak payah la terkejut sangat tengok lukisan aku tu... ko nak complain teruk sangat ke ape ? tapi sedih macam mana pun simpan jugak la dalam hati ~ biarkan ianya berlalu ~ dah tu kenapa nak post citer ni ? hahahha ... LOL... saje nak buat citer, bikin drama dalam blog sendiri ~ hahha
...sekian...hahha

No comments:

Post a Comment