Pages

Thursday, January 2, 2014

are you truly understands about me ?



Assalamualaikum ~
Entah la kenapa aku teringat peristiwa ni, aku memang pelik dengan orang sekitar kita ni. haha. Aku pernah berperang tapi perang dinginlah dengan kawan aku, katakan lah si A. Aku tahu A tak buat salah kat aku, but all she did to her bestfriend I couldn't accepted. What she did was irritating me. Katanya dia pelik macam mana dia boleh terlibat dengan situasi yang dia sepatutnya tidak terlibat dan konon-kononnya INNOCENT haha., easy, bcause you are busybody. Kononnya nak tunjukkan kita ni ambil kisah pasal orang lain, caring person. Aku naik meluat so aku tinggalkan dia. haha. Zalim tak ? haha. Aku penat sebenarnya mendengar masalah yang sebebnarnya bukan masalah dia jadi masalah dia. So I change my partner that much fun fun than her and I called her as B. B memang seronok, berkongsi minat dan hobi bersama. I really love her as a friend. :) aku memang betul-betul menjauhkan diri daripada A. haha. Dia pun buat muka, so kau ingat aku ni lembut sangat ke ? Kau buat, aku lagi buat gila-gila. haha. May be B not as smart as A, but B so nice and we shared a lot of our interest and hobbies together. Aku tinggalkan A tak bermakna aku tak cakap langsung dengan A, cakap juga tapi tak lah sampai hati ke hati, haha. A pun dapat kawan baru iaitu bestfriend kepada B. haha. Lucu pulak. Masing-masing ada konflik. Biasalah manusia. Tapi aku tak suka besar-besarkan masalah, lain lah kalau kau memang suka publisiti murahan. Kau cerita masalah kita kat orang lain sedangkan aku hanya bercerita masalah kita dengan orang yang rapat dengan aku. Jadi kau jaja cerita kita dan buatkan aku kelihatan jahat. Kalau kau nak aku jadi jahat, aku akan buat. Walaupun aku tak nampak kau jaja cerita kita, aku tahu kau telah buat. Selepas kita baik dengan situasi yang tidak disengajakan (aku tak sengaja, aku tak suka suasana tegang) kau terus cakap "yay kitorang dah baik" kat kawan kau tu. A, kau ingat aku pekak ? haha. Lepas tu kau cakap kau pelik aku rapat dengan B, kenapa ? bukannya istimewa pun. Jeng jeng jeng. I'm explode. Kau jaga mulut sikit, itu hak aku nak berkawan, menjalinkan hubungan persahabatan dengan sesiapa yang aku nak. Kenapa kau nak mempersoalkan hubungan aku dengan orang lain.
Bengang juga aku. A kenapa kau bajet kenal sangat aku ni. Diri kau sendiri pun kau tak kenal, macam mana kau boleh kenal aku ? Yang buat aku sedih, lepas baik dengan A, aku tak dapat luangkan lebih masa dengan B. :'(  A balik-balik heret aku ke mana-mana. Memang sedih, aku cemburu tengok orang lain rapat dengan B. haha. Sebab aku ikhlas kawan dengan B. :) berkawan dengan A banyak sangat drama karut. Aku tak perlukan perhatian orang, dan aku memang tak nak, aku cuma nak kawan aku ingat aku kerana personaliti dan perangai aku.

No comments:

Post a Comment