Pages

Monday, January 6, 2014

Nak terkenal sangat ?

Assalamualaikum ~ 
Blog ni aku buat macam tempat meluahkan perasaan, dan memang pun. Post kali ni pasal page kat facebook yang cukup menyakitkan hati. haha. Awal-awal aku tak kesah, tapi lama-kelamaan aku rasa menjengkelkan. Sebenarnya rasa bersalah kalau tak "Like" "post page" tu. haha. Yelah, dia post yang mempunyai unsur-unsur keagamaan pastu taip "mampukah beliau mendapat 10k Like". Boleh tak kalau aku cakap kat "admin" page tu "walau apa punyang anda post, sama ada yang mempunyai unsur keagamaan atau hiburan, sekiranya maklumat yang anda berikan itu berguna pasti "page" anda mendapat sambutan". haha. Aku masih boleh tenang kalau dia taip "Jom Like Page ni". haha. Aku tak boleh tahan kalau dia menggunakan unsur-unsur keagamaan untuk mendapatkan perhatian. Tapi akhirnya aku tekan butang "Like" juga. haha. Aku tewas. haha. Tak mengapalah(konon, dalam hati geram). Aku nak "ignore" tapi bayak maklumat yang dia sampaikan, tapi meluat aku dengan kenyataannya ~ haha. Sampai kadang-kadang aku tak baca "post page" tu, bila 30 minit lepas dia "post" baru aku baca. haha. Ini lah aku. Marah-marah, komen semua yang tak kena, yang aku tak suka, tapi akhirnya aku buat lawak. Kawan-kawan aku pun ketawa kalau aku marah. Sebab aku suka buat lawak lepas marah. Dan sekarang aku tak tahu nak kata apa. haha. Dah puas komen benda yang tak puas hati. haha. Kalau pasal artis yang aku ingat artis barat. haha. Entah daripada mana aku baca yang mengatakan "bagaimana Kim Kardashian terkenal?". Tak silap aku blog mana entah yang buat post "most hated celeb" dan Kim Kardashian anataranya. Dan dia mempersoalakn populariti Kim Kardashian. Aku berfikir seketika, lepas tu aku ketawa. Dia penyanyi ke ? atau pelakon ? atau model ? atau apa-apa sajalah ~  Entah macam mana dia boleh terkenal, dia bukan artis, apa dia sumbangkan dalam bidang seni ? badan dia ? haha. Apa-apa saja lah, macam aku peduli sangat.
-the end-
~ hahhahahahahahahaha ~

No comments:

Post a Comment